Searching...
9 Sep 2010

Teks Bacaan Takbir Raya

Takbir raya kalau nak harapkan pak-pak imam je tahu susah juga kan? nanti bila orang bertakbir mulut kite bergerak tapi takde bunyi yang keluar. Disebabkan nak mencari teks takbir raya amat-amatlah susah di laman carian internet dekat dunia ni, maka korang tengoklah gambar dibawah ni ye.



Malaysia confirm raya esok kan? Kami dekat New Zealand ni baru nak intai-intai anak bulan. Mintak-mintak mak bulan terberanak hari Sabtu sebab Jumaat ada kelas. Lab Psychology pulak tu. Haih. Apa-apa pun, Selamat Hari Raya kepada seluruh umat Islam di dunia!

Notakaki: Ada sesiapa tahu kat mana nak cari doa selepas takbir raya? Doa tu wujud ke tak eh?

10 KOMEN DISINI:

  1. slmt hari raya org perantauan..hehe~ =)

    BalasPadam
  2. kitorg takbir tahun lepas bukak youtube je. hahaha..

    http://www.youtube.com/watch?v=hjIOBJx6dZY

    selamat bertakbir dan selamat hari raya.

    BalasPadam
  3. dah terberanak hari ni pulak haha.
    esok keje weh.
    tekanan btul :(

    BalasPadam
  4. yeayyy! ayah saya baru tanya psl teks ni tadi. heheh.
    selamat hari raya. smga raya kat NZ hari sabtu ;)

    BalasPadam
  5. gehehehe
    raye harini oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    BalasPadam
  6. jgn menangis masa kt lab plak weii
    kau tak antar ker ucapan selamat hri raya utk kuarga kt akhbar?
    ekekeke

    BalasPadam
  7. oh satu lagi
    taun nie kat malaysia byk gila movie seram hantu yg dipasang sempena raya
    harap kau tabah yer

    BalasPadam
  8. terlepas dgr takbir bgun lewat penat tlg mak.argghhhhh

    BalasPadam
  9. SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA UMAT ISLAM
    SELAMAT BERGEMBIRA

    BalasPadam
  10. SELAMT HARI RYE KEPADE SEMUA UMAT ISLAM YG BERADA DI MALAYASIA

    BalasPadam

Komen yang nak diletakkan lepas 14 hari selepas entri tu diterbitkan, akan diletakkan dalam mod pengesahan terlebih dahulu untuk mengelakkan spamming

 
Back to top!